Akan Mati – Tazkirah Buat Renungan Kita Bersama

Buat Renungan Bersama – Sahabat, Saudara dan Keluarga Tercinta. Moga Allah Menempatkan Kita Dikalangan Hamba2nya Yang Beriman.

Rahsia Tersirat Perkataan ‘B.Y.E’

Perkataan ‘BYE’ merupakan JARUM SULIT kristian…didalam bahasa Arab bermaksud “fi hafzil baba” manakala dlm bahasa Malaysia b’maksud di bwh naungan pope (paderi).

Sebaik2nya gantikan perkataan BYE tersebut kepada “Assalamualaikum” kerana sesungguhnya Islam yang diwariskan kepada kita oleh junjungan besar Nabi Muhammad SWT itu sudah lengkap dan sesuai untuk diamalkan sehingga ke akhir zaman… Cuma kita sahaja yang gemar menuruti budaya barat… (Budaya orang kafir laknat Nauzubillah. ..)

Maka foward dan sebarkan kepada semua shbt2 anda. Semoga Allah memberi rahmat kpd kita dan org lain. Wassalam. Wallahualam. ..

7 comments on “Rahsia Tersirat Perkataan ‘B.Y.E’

  1. christmila
    March 17, 2009

    wahwahwahduuu………..sampai begitu sekali ya,dari mana kau dpt idea ini bah,apapun no comen buat awa mungkin ni cara awa berfikir?

  2. kausa
    November 8, 2009

    saya tak tau nak percaya takk. tapi kadang2 tersebut bye jugak.. ishh.. saya akan cuba sedaya – upaya hilangkan perkataan bye dari otak:) nyway, thank you sebab berdakwah. love this one.

  3. Aziz
    November 11, 2009

    alhamdulillah syukran jazilan ya sodiq aminnnn

  4. Maira
    July 23, 2010

    terma kasih atas ilmu pengetahuan yg anda tuliskan..page ini sgt berguna sekali…satahu saya bkn saja perkataan bye jer tp poco2 pun berbntuk salib,btul ataw x saya x pasti..

    • aku
      July 28, 2010

      welcome Maira..
      owh.. ye ker? tp pereka tari tu tak bermaksud sedemikian.
      continue support us k?
      cheers..;-)

  5. Ahmad Hanafi
    February 20, 2011

    terima kasih….begitu banyak sekali muslihat yang dilakukan oleh orang2 kafir ini….

  6. alma
    April 10, 2011

    macam-macam. dari mana sumber pun kita tak pasti

Leave a Reply

Information

This entry was posted on December 24, 2008 by in Amalan Seharian and tagged , , , , , , .

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 24 other followers

Dari Penulis

Sekiranya anda suka apa yang sedikit saya kongsikan di sini, doakanlah kebaikan di sisi Allah swt buat saya dan keluarga. Semoga dosa-dosa saya diampunkan dan memperoleh rahmatNya, samada saya masih di sini atau sudah pun pergi menghadapNya. Jutaan terima kasih buat jasa anda, semoga anda juga dikurniakan yang lebih baik dariNya.
